alfa0910
lu sapa mau tanya wa?lu ada gigi lu gosok lu jangan mai tayang gigi lu dekat wa.serupa gigi lu penuh kutu


5 Alfa is now dead
 
HomeHome  PortalPortal  RegisterRegister  Log inLog in  
5 Alfa telah digodam sepenuhnya oleh encik dogoi botak

Share | 
 

 TANAM MISAI

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
^_^
lollipopper
lollipopper


Posts : 111
Reputation : 0
Join date : 2009-04-27
Age : 23
Location : Bumi iaitu rumah saya

PostSubject: TANAM MISAI   Wed Apr 29, 2009 6:15 pm



episod 1

ada sepasang tunang ini yang amat mencintai satu sama lain. yang pompuannya sangat2 mencintai yg lelaki - begitu lah juga yang lelaki amat2 tunangan nya itu....

masalah utamanya - yang lelaki ini hadapi masalah tiada misai. dah puas dah berikhtiar dan pelbagai ubatan sudah digunakan...tapi misai tak tumbuh2 jugak...

dan masalah nya juga sebab yang wanita ini amat2 berminat dan mendambakan tunangnya mempunyai misai (kasi nampak macho skit)

++++++++++++++

episod 2

maka terdgr lah khabar ttg sorg doktor yang mempunyai kebolehan utk menanam misai.... (kira mcm tanam rambut lah).

maka pergi lah pasangan tunang ini berjumpa doktor utk menyelesaikan masalah tentang tunang lelakinya yg tidak bermisai ini....

doktor : saya rasa rawatan tanam misai boleh dilakukan utk pasangan awak ini.... tiada masalah rasanya.....
wanita : (senyum lega) - dlm hati 'macho lah tunang aku kali ni...'
doktor : tapi nak ambil bulu pada bahagian mana utk di tanam?
wanita : kalau ambil rambut saya dan tanam sebagai misai, camana dr?
doktor : kita perlu buat ujian dulu - samada sesuai ke tidak rambut awak di tanam sebagai misai tunang awak....

selepas ujian dan semua ok - maka diambil lah rambut wanita tersebut dan ditanam lah sebagai misai lelaki tersebut.....
bertambah sayang lah wanita tersebut kepada tunang nya sebab dah macho ada misai....

lepas 3 bulan - si lelaki dtg balik jumpa doktor dan minta dibuang misai yang ditanamnya.....

doktor : knp nak buang - dulu bukan main suruh tanam
lelaki : tak tahan lah dr ... byk sgt kelemumur kat misai ni....
gatal je rasanya [Big Grin] tiap2 hari kena shampoo je misai ni... [Big Grin]

++++++++++++++++++++++++++++

episod 3

sbab yg wanita nak jgk si lelaki bermisai - maka dr pun cadangkan ambil 'bulu ketiak' tunang wanita nya di tanam sebagai misai....

maka bermisai lah lelaki tersebut - hasil tanaman 'bulu ketiak' wanitanya.....

selepas 3 bulan..... si lelaki dtg jumpa balik doktor minta dibuangnya misai yang baru jugak di tanamnya......

doktor : lor, knp nak buang lagi misai ni, apa masalah nya pulak? (doktor mcm bengang je). ada kelemumur lagi ke?
lelaki : tak dah doktor. tak gatal2 kelemumur dah
doktor : abis tu, apa masalah lagi, kan dah cantik tu....
lelaki : masalahnya doktor, tak tahan ar.... setiap kali saya berpeluh, misai saya berbau masam ar doktor [Big Grin]

maka operate lah sekali lagi utk buang misai yang berbau masam tu....

+++++++++++++++++++++++

episod terakhir

lepas x da misai ke-2 tu, si wanita pun desak lah si lelaki utk tanam misai last - sebab dia mmg nak tunangnya ada misai !

maka jumpalah mereka pada doktor yang sama.

atas nasihat dr, ini kira last lah... maka di ambilnya 'bulu TUT (sencored)!!' si wanita dan ditanam sebagai misai kat lelakinya....

maka bertambah macho lah lelaki tu dgn misai barunya....

selang 3 bulan, lelaki tu x dtg2 jumpa dr. doktor kata - mesti semuanya ok je ni... (masalah dah selesai)

selepas 1 tahun - tiba2 lelaki tu dtg balik jumpa doktor - dgn muka masam je (mcm ada masalah)

doktor : kenapa ni? apa masalah lagi ni.....
lelaki : saya nak buang ar doktor misai ni....
doktor : kenapa? ada kelemumur jugak ke?
lelaki : tak da doktor.. ok je
doktor : abis tu - bau masam lagi ke setiap kali berpeluh?
lelaki : tak da doktor. bau dan aroma misai ni ok je... best je baunya....
doktor : abis tu! apa masalah lagi (doktor mcm bengang je!!)

lelaki : TAK TAHAN AR DOKTOR, DALAM SETAHUN SELEPAS TANAM MISAI NI... SETIAP BULAN 'HIDUNG SAYA PASTI AKAN KELUAR DARAH SELAMA SEMINGGU - TIAP2 BULAN' ... mana boleh tahan doktor [Big Grin]

Wakaka lol! lol!


Last edited by krezimolez on Wed Apr 29, 2009 6:20 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.krezimolez.blogspot.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: TANAM MISAI   Wed Apr 29, 2009 6:20 pm

spa reka cita bodo ni klo jumpak kasi cepuk
lol!
Back to top Go down
.lemon.
ORANG GILA
ORANG GILA


Posts : 139
Reputation : -3
Join date : 2009-04-27
Age : 23
Location : pusat dakwah

PostSubject: Re: TANAM MISAI   Fri May 01, 2009 9:25 pm

loqlaq weyh !
lol!
haha,.
tamaw aku tanam misai Razz
Back to top Go down
http://akucintadea.blogspot.com
pachek c0ny©®™
Novice
Novice


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 2009-04-29
Age : 22
Location : friend finder r! haha. (d0es it mAttEr?)

PostSubject: Re: TANAM MISAI   Fri May 01, 2009 9:34 pm

hua3.
tnam msai jak?
tnam bd tdak ka weiyh?
klu tnm bd kna ty dr muzakkir lar.
kan kert kan?
lol!
Back to top Go down
.lemon.
ORANG GILA
ORANG GILA


Posts : 139
Reputation : -3
Join date : 2009-04-27
Age : 23
Location : pusat dakwah

PostSubject: Re: TANAM MISAI   Fri May 01, 2009 11:42 pm

pachek c0ny©®™ wrote:
hua3.
tnam msai jak?
tnam bd tdak ka weiyh?
klu tnm bd kna ty dr muzakkir lar.
kan kert kan?
lol!

jgn ngtaw nma sbenar Embarassed

bd tumboh sniri.
xyah tanam.
n xleh cukoq Rolling Eyes
Back to top Go down
http://akucintadea.blogspot.com
pachek c0ny©®™
Novice
Novice


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 2009-04-29
Age : 22
Location : friend finder r! haha. (d0es it mAttEr?)

PostSubject: Re: TANAM MISAI   Sat May 02, 2009 12:12 am

yeah.
i n0e dat.
sumone had told me dat.
(taw2 r spa kan)
teehee~
drunken drunken drunken drunken drunken
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: TANAM MISAI   Sat May 02, 2009 12:39 am

.....
Back to top Go down
pachek c0ny©®™
Novice
Novice


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 2009-04-29
Age : 22
Location : friend finder r! haha. (d0es it mAttEr?)

PostSubject: Re: TANAM MISAI   Sat May 02, 2009 1:18 am

awt problem?? Question
Back to top Go down
^_^
lollipopper
lollipopper


Posts : 111
Reputation : 0
Join date : 2009-04-27
Age : 23
Location : Bumi iaitu rumah saya

PostSubject: Re: TANAM MISAI   Sat May 02, 2009 1:25 am

pachek c0ny©®™ wrote:
awt problem?? Question

jangan spam la.......
x baca announcement ka yang bergerak² tu
penat dia bergerak..
Back to top Go down
http://www.krezimolez.blogspot.com
pachek c0ny©®™
Novice
Novice


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 2009-04-29
Age : 22
Location : friend finder r! haha. (d0es it mAttEr?)

PostSubject: Re: TANAM MISAI   Sat May 02, 2009 1:29 am

aik?
bgerak?
bnda pa lak yg bgerak??
kat mana??
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: TANAM MISAI   Today at 3:18 am

Back to top Go down
 
TANAM MISAI
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jual Arwana Golden Red RTG 12-13 cm Kualitas Export, ada sertifikat dan chip
» Kamus Aquascape (kata yang sering digunakan)
» Cara Menanam Tanaman dengan Metode Hidroponik dan Penjelasannya

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
alfa0910 :: warga² alfa :: Sudut kemerapuan-
Jump to: