alfa0910
lu sapa mau tanya wa?lu ada gigi lu gosok lu jangan mai tayang gigi lu dekat wa.serupa gigi lu penuh kutu


5 Alfa is now dead
 
HomeHome  PortalPortal  RegisterRegister  Log inLog in  
5 Alfa telah digodam sepenuhnya oleh encik dogoi botak

Share | 
 

 kenapa kita perlu bersekolah

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
forbiden_angel
Novice
Novice


Posts : 37
Reputation : 12
Join date : 2009-04-29
Age : 22
Location : angel city

PostSubject: kenapa kita perlu bersekolah   Wed May 27, 2009 11:07 pm

kenapa
kenapa kita pergi ke sekolah setiap hari haa

ish tiap tiap hari benda yang sama jea bangun pagi sosok gigi pegi sekolah

naik muak dah hidup aku

bangun bangun jee mak bapak suruh pegi skolah kalau tak mahu mula lah melenting
aku tak tahu lah dengan u all semua tapi mak bapak aku memang marah klau aku tak pegi skolah
kenapa klau kita tak pegi skolah kita nii bodoh keee?

tak pelik ke setiap orang yang lahir sekarang ni semua mak bapak diaorang suruh pegi skolah
kenapa..
macam diaorang dah menentukan hidup kita
sepatutunya kita lah yang menetukan hidup kita
memang lah dalam islam menuntut umatnya mendalami ilmu tapi sekarang dah disalah fahan

pengaruh skarang ialah mak bapak hantar anak anak diaorang hanya untuk kebahagiaan di dunia tapi bukan di akhirat
aku pelik lah diorang ni
paksa anak2 diorang blajar untuk cemerlang dalam peperikasaan

bagi aku peperiksaan hanya kertas kosong sahaj
tak memberi apa apa makna dalam hidup aku

ada jugak orang yang tak pegi skolah yang kaya raya
millioner nom stau dunia haram tak p skolah tapi kaya gila

bukan aku nak kata tapi mak bapak pun jangan paksa anak2 mereka blajar ...itu semua duniawi saja

sekolah tak salah tapi sistemnya sahaja yang tak betul
hanya menumpukan peperiksaan semata mta
contohilah negara barat yang maju dalam sistem pendidikan mereka

hehe ...apa benda yang aku cakap ni heheh tiba tiba jea datang katkepala otak aku


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! geek lol!
Back to top Go down
http://cronicle-of-syam.blogspot.com
^_^
lollipopper
lollipopper


Posts : 111
Reputation : 0
Join date : 2009-04-27
Age : 23
Location : Bumi iaitu rumah saya

PostSubject: Re: kenapa kita perlu bersekolah   Wed May 27, 2009 11:12 pm

itu u all kena belen dengan akhirat dan dunia

u all perlu tau

hahahaha

apa fungsinya upsr pmr spm sptm

mansuhkan semua aman dunia


hahhahaha
Back to top Go down
http://www.krezimolez.blogspot.com
.lemon.
ORANG GILA
ORANG GILA


Posts : 139
Reputation : -3
Join date : 2009-04-27
Age : 23
Location : pusat dakwah

PostSubject: Re: kenapa kita perlu bersekolah   Tue Jun 02, 2009 2:47 am

. . . . . . . .
sat nk tnya rsa² klaw x p skola , ank bleh jd pndai ka ?
Rolling Eyes
aku mmg slalu x p tp aku taw gak kpntingan skola .
juz.
mlas lol!

_________________
Back to top Go down
http://akucintadea.blogspot.com
^_^
lollipopper
lollipopper


Posts : 111
Reputation : 0
Join date : 2009-04-27
Age : 23
Location : Bumi iaitu rumah saya

PostSubject: Re: kenapa kita perlu bersekolah   Tue Jun 02, 2009 7:02 pm

GO NAYAN GO!!!

_________________
I need a Razer Mako with THX (*_~)
Back to top Go down
http://www.krezimolez.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: kenapa kita perlu bersekolah   Today at 1:26 am

Back to top Go down
 
kenapa kita perlu bersekolah
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Cara mudah merawat discus
» 10 keunikan ikan koi
» Redtail catfish berkepala batik dari Amazon
» Diskusi untuk pemula/member
» keindahan ikan Discus

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
alfa0910 :: warga² alfa :: untuk warga² alfa-
Jump to: